Wedle raportu SuperData, tylko w marcu na zakup Sekiro: Shadows Die Twice przy wykorzystaniu tego rodzaju dystrybucji zdecydowało się 1,4 mln graczy.
Twórcy Sekiro: Shadows Die Twice mają naprawdę duże powody do radości. Chociaż od premiery gry minął nieco ponad miesiąc, już teraz jest ona określana mianem dużego sukcesu. I nie ma w tym przesady.
Dowiedzieliśmy się już, że wystarczyło 10 dni do tego, aby grę zakupiły ponad 2 miliony graczy. Teraz ujawniono dane dotyczące wyłącznie cyfrowej sprzedaży. Wedle raportu SuperData, tylko w marcu na zakup Sekiro: Shadows Die Twice przy wykorzystaniu tego rodzaju dystrybucji zdecydowało się 1,4 mln graczy. A przypomnijmy, że gra zadebiutowała 22 marca.
Wynik obejmuje wszystkie platformy docelowe, czyli PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. From Software może być naprawdę zadowolone, tak dobrego wyniku nie osiągnął nawet Dark Souls 3, który, uwzględniając cyfrową sprzedaż, w podobnym okresie po swojej premierze znalazł 1,2 mln nabywców.
Więcej informacji o Sekiro: Shadows Die Twice możecie znaleźć w naszej recenzji gry oraz zestawieniu prezentującym najtrudniejszych i najciekawszych bossów.
Źródło: superdataresearch, sekirothegame
Komentarze
20"UWAGA! W pudełku z grą nie ma płyty instalacyjnej, gra wymaga pobrania w całości z Internetu"
"Spada sprzedaż gier pudełkowych w sklepach stacjonarnych"
"Z najnowszego raportu ERA możemy dowiedzieć się o zmianach w brytyjskim rynku gier. Od pięciu lat utrzymuje się podobny trend"
"Z raportu opublikowanego przez organizację NPD Group wynika, że amerykańscy gracze coraz rzadziej odwiedzają sklepy z grami. W to miejsce wolą dystrybucję elektroniczną. "
Pozdrawiam i życzę miłej Niedzieli. :)
Bluray. Taki czarny scenariusz. Wychujaliby wszystkich co kupują płyty. Ja kupuje płyty bo taniej niż w sklepie sony.